یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

سوالهایی که در صداوسیما سانسور کامل شد

جمعه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۲۱ ق.ظ

خیلی جالب بود که صداوسیما نتوانست چند انتقاد شوخی-جدی احمدی نژاد از مجلس را در هیچ بخش خبری ای پخش کند و آن را سانسور کامل کرد.

متن کامل تر سخنان احمدی نژاد: بخش اول  بخش دوم


احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در صحن علنی مجلس گفت: می‌خواهم در این جا یک شوخی بکنم، از مجلس هم می‌شود سؤال کرد؟ یا فقط مجلس باید انتقاد کند؟

1- به نظر شما چه کسی قانون مدیریت خدمات کشوری را پس از تأیید شورای نگهبان تغییر داد و ابلاغ کرد و مجلس و دیوان محاسبات را از آن خارج کرد؟ همه از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری هستند، اما دیوان محاسبات و مجلس معاف هستند. ببینید چه کسی این کارها را کرده است آیا با قانون عادی می‌شود قانون اساسی را دور زد؟

2- وی به اصل 138 قانون اساسی اشاره کرد و با ارائه توضیحاتی در این ارتباط گفت: نمی‌شود مصوبات دولت را یک طرفه لغو کرد و این خلاف قانون اساسی است،

3- من یک سؤال می‌پرسم و شوخی می‌کنم به نظر شما با فشار دادن یک شاسی می‌شود فوق‌لیسانس گرفت؟

4- احمدی‌نژاد با بیان این‌که از صدر تا ذیل مجلس برای همه احترام قائل است از رئیس‌ گرفته تا دیگر نمایندگان گفت: در بحبوحه انتخابات مطرح شد که دولت یک میلیارد دلار تخلف و سوءاستفاده کرده است و تا پنجشنبه‌ای که زمان ممنوعیت تبلیغات بود رئیس عزیز و مکرم دیوان محاسبات در مصاحبه‌ها اعلام می‌کرد که احمدی‌نژاد دروغ می‌گوید و یک میلیارد دلار تخلف کرده است، ولی بعد از آن به موضوع رسیدگی و مشخص شد که دولت تخلفی نکرده است، کمیسیون اصل 90 بررسی کرد و مشخص شد تخلفی نبوده است، خوب بود که این موضوع نیز از مجلس قرائت می‌شد و ملت نیز متوجه می‌شدند که دولت پاک است.

4- یکی از همکاران محترم فرمان جنگ علیه دولت را صادر کرده و گفته است باید با دولت جنگید و مسائلی را در این ارتباط مطرح کردند. رئیس‌جمهور کف خیابان است، نوکر ملت است و زوری ندارد و گردن آن نیز از مو باریک‌تر است. اگر واقعاً جرأتی هست و قرار است کاری شود به بقیه بگویید، بعد آنوقت بفهمید که آقای جوانفکر چه می‌کشد. نگران نباشید ما برایتان کمپوت می‌آوریم.

5- احمدی‌نژاد ادامه داد: توهین به رئیس‌جمهور نشانه شجاعت نیست و کاری ندارد، تعقیب نیز نمی‌شود می‌خواهم شوخی بکنم. در نقاط مختلف دنیا نظام ارباب و رعیتی وجود داشته و هزاران نفر رعیت بودند و یک نفر ارباب، اکنون برعکس شده ودولت یک رعیت است و صدها نفر دیگر هستند که به او دستور می‌دهند.

6- احمدی‌نژاد گفت: ما همه مسئول هستیم و چندین نهاد ناظر وجود دارند که بر دولت نظارت می‌کنند و از این بابت خدا را شکرگزاریم که یک مورد تخلف مهم هم از دولت اثبات نشده است.
وی با درخواست از نمایندگان مجلس که به دیگر دستگاه‌ها نیز سری بزنند و ببینند که درآنجا‌ها هم چه اتفاقاتی می‌افتد، گفت: مثلاً ببینند در شهرداری چه خبر است؟ این همه دولت کمک کرده است چطور خرج شده است؟

7- رئیس‌جمهور به اهمیت همراهی همه دستگاه‌ها و همدلی اشاره کرد و با لحن شوخی گفت: دولت برای شکایت از خود شما باید به خود شما شکایت کند،

کمتر از 20 بی‌معرفتی است
احمدی‌نژاد افزود: سؤالاتی را که مطرح کرده بودید سؤالات امتحانی بود، ولی خیلی سخت نبود و فکر می‌کنم طراح سؤال نیز از کسانی است که با شاسی فوق لیسانس گرفته است و اگر با خود ما مشورت می‌کردند سؤالات بهتری مطرح می‌شد. رئیس‌جمهور خطاب به نمایندگان مجلس گفت: انصاف داشته باشید الآن که می‌خواهید نمره بدهید خوب نمره بدهید، ما سؤالات را پاسخ دادیم و یک مشت مطلب نیز اضافه‌تر گفتیم و اگر شما یک ذره از 20 کمتر بدهید این بی‌معرفتی و نامردی است.

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۱۱)

رفتار مجلس و صدا و سیما را که دیدم دلم برای مظلومیت احمدی نژاد خیلی سوخت.
از آن روز تا حالا رسانه های وابسته به کانون قدرت و ثروت (فارس و ...) و لاریجانی دائما گیرداده اند که لحن احمدی نژاد خوب نبوده است!!!! مثلا لاریجانی در کمال وقاحت و به دروغ گفت که استفاده احمدی نژاد از واژه "شاسی و ماسی" در شان مجلس نیست، در حالی که اصلا احمدی نژاد از "ماسی" استفاده نکرده است و کاربرد کلمه شاسی هم که اشکالی ندارد!
لاریجانی از کاربرد حرامشان از شاسی ناراحت است و به راحتی به رئیس جمهور عزیز و میتن و باادب دروغ می بندد.
الآن هم دوباره به سخنان مودبان احمدی نژاد گیرداده است
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901226000131
و رسما گفته که رئیس یکی از قوا "مودبانه" حرف نمی زند (لابد چون مثل آنها به مخالفینش فحش نمی دهد و فقط انتقاد کرده، مودب نیست!) این دقیقا همان خطی است که در برنامه هایی مانند صرفها جهت اطلاع پیگیری می شود و نشان می دهد که آقایان قانون شکن برای تحریف انتقاداتی که از خودشان می شود به این حربه کثیف روی آورده اند.

خداوند شرشان را از سر رئیس جمهور عزیز و مملکت اسلامی کم کند.

مجلس هم به جای جنجال و دروغ، بهتر است که اگر جوابی به سؤالات منطقی جناب آقای دکتر احمدی نژاد دارد ارائه کند، وگرنه دست از بی اخلاقی علیه بااخلاق ترین و شریف ترین فرزند ملت بردارد.
سلام صدا و سیما نتوانست امانت داری کند این سوال ها روشنگر و فکر بر انگیز بود.سطح آگاهی عمومی را بالا می برد که دریغ شد.سپاس.موفق و منصور باشید همواره
سلام.شایداون قسمت سخنان دکترکه راجع به زوم کردن دوربین روهمه تیپهادرایام انتخابات و22بهمن بودوتوسط رسانه ملی سانسورشدطبیعی باشه!امااوج رذالت شان زمانی نمودارمیشه که ادبیات دکترازولایت وپایبندی درعمل هم حذف میشه!
تا جاییکه من دیدم نمایش بامزه ای بود....به نظرم از قبل به توافق کلی رسیده بودند، ولی دیگه ضایع بود جلسه را برگزار نکنن.مردمی هم که هنوز اخبار صدا وسیما را به حساب میارن سرشون یه کم گرم شد.
جواب به سوال خانه نشینی برای اثبات این مدعا کافی بود...ما هم که سالهاست حس میکنیم گوشهایمان یه کم درازه!!! وگرنه کدوم خونه نشینی؟ کدوم قهر؟ کدوم حیدر مصلحی؟...و البته جمله ای که بسیار جای تامل داشت:"چه کسی به ایشان مأموریت داد؟ من به ایشان مأموریت دادم؟ "...تفسیر نمیکنم...به قول "دکتر":شب عید است می‌خواهیم با هم صفا کنیم"....
  • میم.شیــــــــن
  • سلام. سال نوتون مبارک. سال پر از موفقیت داشته باشید.
    با مطلب تلخی های نادیده عید بروزم.
    از نظراتتون استفاده میکنیم
    سلام بر برادران عزیز بسیجیم. از شما خواهش میکنم بفرمایید این برادرانی که در هند، آذربایجان، تایلند و غیره دستگیر شدند، بسیجی‌ واقعی‌ هستند یا نه؟ متاسفانه تمامی‌ عملیات اینها آشکار و بر ملا شده و آبروی ما را بردند. حالا کار بجایی رسیده که آقای وزیر افغانی هم میگوید، نظام ایران نظام تروریستی است. باید به این آقایان به اصطلاح بسیجی‌ بگویند اگر عملیات بلد نیستند نباید باعث آبرو ریزی نظام و رهبر عزیز امام خامنه‌ای بشوند. در دنیای امروز شاید بهتر باشد این کارها را کنار بگذریم و با کشورهای همسایه و یا حتی با تمامی‌ دنیا کنار بیاییم.
    نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

    http://shahadat4.blogfa.com
    سلام
    با مطلبی درباره اظهارات اخیر هاشمی به روزم
    ضمنا یه نیمچه طرحی هم کار کردم.
    خوشحال میشم نظرتون رو بدونم

    http://maaheno.mihanblog.com/post/1
  • سلمان آنلاین
  • زبان فارسی را جهانی کنیم

    مقام معظم رهبری(حفظه الله):
    زبان‌ فارسی‌ کلمه‌ طیبه‌ای‌ است‌ و اصل‌ ثابتی‌ دارد و انتظار می‌رود که‌ روز به‌ روز پیشرفت‌ کند و جهانیان‌ بتوانند از این‌ زبان‌ استفاده‌های‌ فراوانی‌ را به‌ عمل‌ آورند.

    *****************************************


    به مناسبت ۲۵ فروردین روزبزرگداشت عطارنیشابوری:

    روایتی از آنچه در جنوب شرقی آسیا در حال وقوع است
    مجاهدت ایرانیان برای حفظ زبان و هویت ایرانی-اسلامی
  • سلمان آنلاین
  • فریب، ریا، تزویز!!!

    دختران بدحجاب ابزاری برای رسانه های منفعت طلب اقتدارگرا؟!!!!!!!!!!!!!!

    قبل از انتخابات علیه دختران بدحجاب تیر و مطلب میزنند حتی تا برخورد انتظامی هم پیش میروند(چون فعلا مصلحت و منافع شان اینطور اقتضا میکند)، در روز انتخابات دختران بدحجاب میشوند یک انقلابی حامی نظام(چون منافع شان درگرو این نوع تبلیغات رسانه ای است)

    دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی(24 اسفند 1390):

    می‌شود هر زمانی که 22 بهمن و انتخابات و… است، دوربین را روی همة تیپ‌ها ببریم، اما به محض اینکه این دوره گذشت، یقة این تیپ‌ها را بگیریم؟ این تناقض است و تناقض یک موقعی کار دست انسان می‌دهد.


    مطلب مرتبط:

    دین با الزام های محض از دست می رود(حتما مطالعه فرمایید)
  • حسین غضنفری
  • جالب بود، این حرفها را نشنیده بودم! ولی خوب لجبازی احمدی نژاد تو زمینه های مختلف از جمله قضایای مربوط به مشایی خیلی مخرب بود، من که دیگه بهش رای نمیدم! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی