یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

یکبار برای همیشه

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۰۹ ب.ظ
عده ای هستند که ماههاست تلاش می کنند با سبکهای مختلف بگویند دولت کم آورده و بخشی از این گرانی ها برای به نتیجه رساندن بخشهای دیگر حاکمیت به اثربخش بودن تحریمها و لزوم کوتاه آمدن و... است. برچسبی که البته فقط خودشان را سرگرم می کرد و البته عده ای دیگر را که هنوز هم گمان می کنند بعضی سرمقاله نویس ها «یک اطلاعاتی» دارند که حرفهایشان را اعتبار می بخشد؛ در حالیکه موارد نقض این گمان باطل بسیار است و در فرصتی دیگر باید به آن پرداخت.

این قسمت از سخنان احمدی نژاد در جلسه مشترک با مجلس(91/5/8) برای این عده لازم است برجسته شود:

* «دشمن فشارهای زیادی به کشور وارد می‌کند و شرایط دشواری ایجاد کرده است که البته انتظاری غیر از او نیست، چرا که تصور می‌کند، گلوگاهی یافته تا از آن ناحیه به کشور فشار وارد کند، اما این همان جایی است که باید یکبار برای همیشه دشمن را از رویکرد و عملکردش مأیوس و پشیمان کنیم.»

* «باید دست در دست یکدیگر داده و همه فشارها و سختی‌ها را به فرصت و اهرمی مثبت برای ساختن کشور و تکمیل و تقویت زیرساخت‌ها تبدیل کرد، تا جمهوری اسلامی ایران به قدرتی مستحکم و مقتدر تبدیل شود که دشمن پس از این به خود اجازه اندیشدن به تهدید و تحریم آن را ندهد.»

* «مطمئن هستم به لطف و با یاری خدا از این مقطع عبور خواهیم کرد. ...امروز باید به این موضوع فکر کرد که با تبدیل دشواری های امروز به فرصت، اقتصاد کشور را به اقتصادی پویا تبدیل شود تا در بین 10 اقتصاد برتر جهان قرار گیرد.»

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۲)

http://persiandrive.com/981495
  • سلمان آنلاین
  • سلام بر شما

    منبع متن سخنان دکتر احمدی نژاد، فایل صوتی مراسم است. که البته تنها چند ساعت توانستم بر روی وبلاگم نگه دارم. چرا که تنها بعد از 3 یا 4 ساعت، از طرف دادستانی تهدید به فیلتر شدن وبلاگ ام شدم و بعد از آن به توصیه دوستان فعلا امکان انتشار فایل صوتی نیست.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی