یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

جلیلی را مصادره نکنید!

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

جلیلی را مصادره نکنید!

شخصیتها و گروههای سیاسی مختلفی این روزها از جلیلی اعلام حمایت می کنند. از الله کرم تا رسایی تا پایداری تا ... . اما همه باید بدانند جلیلی مستقل آمده است و عملکرد و مواضع گذشته و حال او روشن است. نباید عده ای گمان کنند چون از جلیلی اعلام حمایت کرده اند، پس او هم باید آنگونه که آنها می خواهند بیندیشد و رفتار کند و موضع بگیرد.

و البته او خودش حواسش جمع است. آنجا که از انحراف می گویند و از او موضع می خواهند که  او هم مانند آنها وارد حواشی شود ومسائل فرعی برایش اصلی شود، هوشیارانه می گوید هرگونه انحراف از خط رهبری مردود است.

از او می پرسند کاندیدای دولت هستید؟ تکذیب می کند، ولی منصفانه می گوید بسیاری از عملکردهای دولت قابل دفاع است.

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
این حرفتون بوی خوبی نداره!؟
یه کم شاممه میخواد تا بدونید کی سهم خواهی میکنه کی نه.
مواظب باشیذ دچار افراط در نطرتون نشوید.
حیف حرفها توی قلم نمیاد.
از طرف طلبه ای که تا حدودی میشناسدتان.

پاسخ:
پاسخ: وقتی جلیلی رئیس جمهور شد و نوبت اجرا رسید، آنگاه خواهید دید که سر اندک اختلاف سلیقه ای چه مواضعی بعضی ها خواهند گرفت!

همین امروز ما جواب حداقل دو گروه را داریم می دهیم:

1- عده ای که پیرو ولایت هستند، ولی منتقد مشی جبهه پایداری هم می باشند. اینها از وقتی جبهه پایداری اعلام حمایت کرده است، در مورد جلیلی ابراز تردید می کنند.

2- عده ای دیگر که طرفداران پایداری و لنکرانی هستند و جلیلی برایشان خوب جا نیفتاده، هر روز یک شبهه ای را علم می کنند در مورد رابطه جلیلی با جریان انحرافی به اصطلاح خودشان.

حرف مشترک بنده به همه این دوستان این است که جلیلی مستقل آمده و مواضع و مشی و عملکرد او هم مشخص است و حتی او را باید فارغ از علی باقری و وحید جلیلی برادرش شناخت، اما افراد و گروههای مختلفی با همه اختلاف نظری که خودشان با همدیگر دارند، از بین این 8 نفر خودشان را به او نزدیکتر می بینند و از او اعلام حمایت کرده اند. اما آیا این به معنی این است که مشی سیاسی جلیلی مثل آنها است؟ اصلا آیا ممکن است؟ مشی و روش رسایی و پناهیان و الله کرم یکسان است؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی