یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

این مساله چه ربطی به دانشجو جماعت دارد؟!!

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

بسیج دانشگاه امام صادق(ع) طبق وظیفه عدالتخواهی و پرسشگری جنبش دانشجویی، نامه‌ ای اعتراضی به سرلشگر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح می نویسد و سوال می کند چرا به فوتبالیست هایی که کارت جعلی داشته اند اجازه خروج از کشور داده شده برای شرکت در مسابقات جام ملت ها و چرا «مسؤولین برقراری عدالت، حق چندین میلیون نفر را که سال‌ها و با افتخار به کشور خدمت کرده‌اند را با یک نامه می‌بخشند! و مگر حق آن‌هاست که ببخشند؟ و اگر روال به همین شکل پیش برود باید انتظار عدالت را از چه کسی داشت؟»
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=216504


سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح امروز مصاحبه کرده و توضیح داده که «ستاد کل نیروهای مسلح تشخیص داده که این بازیکنان برای دفاع از حیثیت و نام ایران به این مسابقات بروند. اینها سرباز هستند و وظیفه شان را انجام می دهند و وقتی هم که برگشتند،‌ به خاطر تخلفاتی که انجام دادند، مجازات خواهند شد. به هیچ وجه این بازیکنان بخشیده نشدند و این اتفاق در آینده هم نخواهد افتاد. حتی به آنها تخفیف هم نمی دهیم زیرا باید مجازات شوند
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=216638


اما عجیب این است که ایشان در ابتدای صحبتشان می گویند که اصلا چه حقی دارند اینها که به این موضوع اعتراض کنند!:
«نمی دانم این مساله چه ربطی به بسیج دانشگاه امام صادق (ع) دارد که بخواهد اصلا در این باره اظهارنظر کند. اینها یکسری بحث های عامیانه است که برخی دائما آن را مطرح می کنند. فکر می کنم یکسری افراد عادت کرده اند درباره هر موضوعی که به آنها ارتباطی ندارد هم ورود کنند.»

یا للعجب! مگر این آقایان کارگزار نظام اسلامی محسوب نمی شوند؟ مگر استثناء هستند از مسوولینی که باید پاسخگو باشند در برابر پرسشگری و عدالتخواهی؟ موضوع امنیت ملی هم که نبوده است! مگر رهبری توصیه نکردند که:«رؤسای سه قوه، مسئولین میانی، رئیس صدا و سیما، مسئولین سپاه و نیروهای مسلح؛ اینها بروند با دانشجوها جلسه بگذارند و حرفهای گفتنىِ دانشجوها را بشنوند.»؟(16/5/91)

حال اگر شما همان موقع خبر را درست توضیح نداده اید، باید اینگونه برخورد کنید؟ آیا انتساب به نیروهای مسلح به معنای عدم پاسخگویی است؟ البته بسیج امام صادق(ع) در آن نامه انتقادات دیگری هم درباره کلیت شیوه فعلی سربازی مطرح کرده بود که شاید آن هم به مذاق آقایان خوش نیامده است!

  • قاسم بهرامیان

سربازی

عدالتخواهی

نظرات  (۱)

  • صــــــــــــراط
  • سلام

    درمان اعتیاد به شبکه های اجتماعی به روزم


    منتظرتان هستیم


    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی