یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

🔴من، هم آمادگی دارم در جمهوری اسلامی به خاطر #نهی_از_منکر [نسبت به مسوولین] زندان بیفتم. و هم آمادگی دارم اگر جنگ بشود، برای دفاع از آن بروم بجنگم.

 

🔵اگر برایم مسلم بشود که رییس فلان قوه سوء استفاده می کند و قصد خیانت دارد، و اعتراض به اینها باعث می شود بروم زندان، قطعا این کار را می کنم. ولی من احراز نکرده ام و به این نتیجه نرسیده ام.

 

 

🔵اگر در انتقادت مطمئنی که درست انتقاد می کنی، دروغ نمی گویی و تهمت نمی زنی، اعتراض کن و زندان هم برو. حفظ ارزشها هزینه دارد.

 

استاد حسن رحیم پور ازغدی - مجموعه بدون توقف(پخش شده از شبکه 3 سیما در ایام دهه فجر 96)، قسمت چهارم

 

https://t.me/MediaBGh/5

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

عضویت در کانال: @BahramianGh

 

ارتباط با بنده: @bahramian_gh

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی