یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

علیرضا قزوه در همایش حامیان جلیلی چه گفت؟

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ق.ظ

اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی عصر جمعه در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد. یکی از سخنرانان ابتدای مراسم، علیرضا قزوه شاعر انقلابی کشورمان بود.

حضور او با تشویق گسترده‌ای همراه شد. قزوه ابتدای سخنانش را با این بیت آغاز کرد که : به نام ولایت به نام علی بگو یا علی یا علی یا علی. او سپس گفت که “در عمرم این اولین میتینگی است که شرکت کردم و کسی هم از من دعوت نکرده و خودم با پای خودم آمده‌ام”. این سخن قزوه تشویق‌های حضار را در پی داشت.

او ادامه داد: من زیباترین شعری که شنیدم همین شعر مردمی شماست که “شهید زنده ما، برگ برنده ما” است. ما آمده‌ایم که به شهید زنده روزگار خودمان به امید نسل جوان و به ادامه دهنده راه امام رای بدهیم.

* حاشیه های دیگر  //  سخنان دکتر جلیلی

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۱)

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920306001514

سلام آقای جلیلی خوب و مورد تأیید لینک را ببینید لطفا جالبه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی