یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

وقتی احمدی نژاد غرب را زیر پایش خرد می کند

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۳۴ ق.ظ
* برخی در داخل کشور وقتی ما در مقابل قلدرها می ایستیم می گویند "ماجراجویی می کنید" و وقتی می گوییم گفت و گو می کنیم، می گویند "سازش و عقب نشینی کرده است" ؛ ملت شما را شناخته است.

* رییس جمهور خطاب به همراهان دشمن: اگر 100 جام زهر پر کرده باشید، ملت ایران این جام زهر را در کام منافقین فرو خواهد کرد.

* خطاب به غربی ها: البته اگر خیال می کنید چماق بلند کنید از ملت ایران امتیاز می گیرید بدانید این ملت با منطق و ایمان خودش صدها چماق شما را بر سرتان خورد خواهد کرد.

* آنان پس از صدور قطعنامه اعلام کردند که آماده مذاکره هستند؛ نماینده اتحادیه اروپا که سه ماه از گفت و گو با ایران فرار می کرد، به محض صدور قطعنامه نامه داد و اعلام کرد که حاضر به گفت و گو است.

پاسخ ما به این آمادگی آنها این بود که به خاطر بی‌ادبی و بی اخلاقی که کردید و استفاده از اخلاق طاغوتی علیه ملت ایران، دو ماه با شما مذاکره نمی کنیم تا ادب شوید و مانند بچه آدم بنشینید و مذاکره کنید.

* آنها هر جا که در منطق کم می‌آورند به ساز و کار استعماری خود یعنی شورای امنیت و قطعنامه و نظایر آن متوسل می شوند. آنقدر قطعنامه دهید و پای آن بایستید که تا زیر پایتان علف سبز شود.

(منبع خبر)

پ.ن.: نمی دانم این مشایی که همه کاره احمدی نژاد است و احمدی نژاد این همه تحت تاثیر او می باشد، چرا از طرفی احمدی نژاد را ترغیب به مذاکره با آمریکا می کند و از طرفی این حرفهای تند را به احمدی نژاد القا می کند ؟!!

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۱)

و الا ما هم نفهمیدیم این چه حکایتی است که حاج محمود داره

ولی این رو مطمئنیم که اگر کسی دستش رو از دست آقا جدا کند با سر به زمین خواهد خورد.

هر چند از صد درصد نود و نه درصد هم کارش درست باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی