یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

در نهمین روز ماه مبارک رمضان، دانشجویان به دیدار رهبری رفتند و قبل از بیانات ایشان، 11 نفر به نمایندگی از بقیه، دیدگاههای خود را مطرح نمودند.

در بخشی از صحبت های نماینده انجمن های اسلامی مستقل درباره تحولات منطقه گفته شد:

«...و امروز عاقبتِ شومِ برخی مزدوران و حاکمانِ فاسدِ منطقه، برهمگان عیان شده و رازِ پرده‌نشینی‌های آل‌سعود، آل‌خلیفه و آل‌نهیان با آل‏صهیون بر ملا گشته‌است اما جای تعجب دارد که چگونه برخی هنوز در غفلت به سر می‌برند و این قیام‌های، اسلامی، مردمی و ضدآمریکایی را بدون هیچ دلیلی، طراحی آمریکا و اسرائیل می‏دانند.

روشن است که این تحلیل‏ها از همان توبره‌ای بیرون آمده‌ که ایده‏ شومِ دوستی با ملتِ جعلی اسرائیل سربرآورده بود و تأسف‌بار‌تر آنجاست که دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه عموماً رفتاری منفعلانه در مقابلِ تحولاتِ منطقه داشته‏اند. این رفتار یا نشأت گرفته ازعملِ بر مبنای تحلیلِ متوهمانه‌ فوق است و یا حاصلِ ضعفِ عمومی وزارتِ خارجه، پس از سنگالیزاسیونِ وزیر سابق و به مروجان آن نباید اجازه داد تا فرصتِ تاریخی بیداری اسلامی در منطقه را به تهدید بدل کنند.»(رجانیوز-20/5/90)


مقام معظم رهبری در ابتدای بیانات خودشان، به چند نکته درباره صحبت های دانشجویان اشاره کردند، از جمله فرمودند:

«در مورد مسائل منطقه، یکى از دوستان اشاره کردند که مثلاً کار لازم، عمل لازم و تحرک لازم نبوده. من فى‌الجمله به شما عرض بکنم که اینجور نیست. در زمینه‌ى مسائل منطقه، دستگاه‌هاى ذى‌ربط کشور تحرک بسیار خوبى داشتند و دارند. الان منطقه، میدان عظیم زورآزمائى است و دستگاه‌هائى که با این مسئله مرتبطند، حسابى وسط میدانند و دارند کار میکنند. خب، برخى از کارها قابل تبلیغاتى شدن نیست - یا ممکن نیست، یا لازم نیست، یا اشکال دارد - ولى به هر حال کار زیاد دارد میشود؛ این را توجه داشته باشید. در این زمینه، فضاى درونى کشور هم خوب بود. حضور دانشجوها در بخشهاى مختلف، اظهارنظرها نسبت به همین مسائل منطقه، اینها همه‌اش کمک میکند. این کار ادامه هم دارد و ان‌شاءاللَّه روزبه‌روز هم ابعاد بیشتر و بهترى خواهد گرفت. غرض، تصور نشود که بى‌عملى بوده؛ نه، دارد کار میشود؛ کارهاى خوبى هم انجام میگیرد.» (دیدار با دانشجویان-19/5/90)

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی