یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

چه کسی جز "احمدی‌نژاد" جرأت می‌کرد؟

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

چه کسی جز "احمدی‌نژاد" جرأت می‌کرد در کنفرانس "دوربان 2 " و در حضور مقامات سازمان ملل بایستد و آن چیزی را بگوید که احمدی‌نژاد گفت؟

"سید حسن نصرالله " در همایش "مقاومت در عرصه آگاهی و خاطره " با اشاره به همدستی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: امروز می‌شنویم که برخی نخبگان عرب می‌گویند ما باید با اسرائیل هم‌پیمان شویم تا اهل سنت را در برابر ایران شیعی حفظ کنیم. به نظر من آخرین طرح و نبرد اسرائیل و آمریکا در منطقه چیزی جز ایجاد درگیری عربی ـ ایرانی و شیعی ـ سنی نیست. بنابراین ما در برابر درگیری واضح در این زمینه قرار داریم.
نصرالله تصریح کرد: درباره ایران کسی ایجاد تردید نکند. در افتخار به ایرانی که امام [خمینی ره] آن آخرین روز ماه مبارک رمضان را روز قدس خواند نباید تردید کرد. ایران پس از سقوط شاه پیمان‌های استراتژیک منطقه را تغییر داد.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه "ایران اولین سفارت فلسطین در جهان را در خاک خود پذیرا شده است "، گفت: ایران در این روزها به خاطر آرمان فلسطین متحمل بیشترین فشارها می‌شود و با این حال به حمایت از فلسطینی‌ها و مقاومت لبنان و فلسطین افتخار می‌کند. ایران بدون هیچ قید و شرطی از جنبش‌های مقاومت در منطقه حمایت می‌کند.
سیدحسن نصرالله در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هیچکس نباید خجالت بکشد که بگوید ما با ایران هستیم. ما هرگز از اینکه از ایران سخن بگوییم خجالت نکشیدیم چرا که صدای ایران امروز بلندترین صدا در جهان در مقابل اسرائیل و طرح صهیونیستی است. چه کسی جز "احمدی‌نژاد " جرأت می‌کرد در کنفرانس "دوربان 2 " و در حضور مقامات سازمان ملل بایستد و آن چیزی را بگوبد که احمدی‌نژاد گفت.
وی افزود: ایران هنگامی که از ما در برابر دشمن حمایت می‌کرد، هرگز چیزی را به ما تحمیل نکرده و خواستار چیزی برای خود نبود و حتی هنگامی که ما ایران را نادیده گرفتیم به ما گفتند که ما وضعیت شما را درک می‌کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت رهبری ایران بر این باور است که در حمایت از مقاومت مشغول عمل به وظیفه شرعی، تاریخی و قانونی خود است و در غیر این صورت در برابر خدا پاسخگو خواهد بود.
نصرالله افزود: امروز اگر ایران درها را باز کرده و حق ملت‌های منطقه و فلسطین را مورد معامله قرار دهد، دیگر آمریکا هیچ مشکلی ندارد.
دبیرکل حزب الله لبنان در پایان همه علما و بزرگان را به دقت نظر و هوشیاری فرا خواند و گفت: نبرد اصلی امروز، مقابله با طرح اسرائیل برای ایجاد دشمن فرضی، خیالی و منحرف کردن نگاه‌ها از سمت خود به سمت این دشمن فرضی است.

(منبع: خبرگزاری فارس - 88/2/30)

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی