یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

مقام معظم رهبری(امروز-22خرداد(

دشمن بین المللی دشمنی نیست که با رودربایستی و«من بمیرم،توبمیری» کنار و عقب بکشد

* اینکه می بینید دشمن درعرصه های مختلف گاهی تعرض و پیشرفتی دارد، برای این است که کسانی به او چراغ سبز نشان می دهند و دشمن را امیدوار می کنند. بعضی از حرفها، قیافه گرفتنها و رفتارها دشمن را امیدوار می کند و بر فشار خود می افزاید. وقتی دشمن نا امید شد، می بیند فشار فایده ندارد و راه دیگری را دنبال می کند.

* دشمن بین المللی دشمنی نیست که با رودربایستی و«من بمیرم،توبمیری» کنار و عقب بکشد. نخیر، هرچه شما ضعف نشان بدهی، او می آید جلو. هرچه عقب بکشی، جری تر می شود.

* یک جاهایی عقب کشیدیم، دشمن ما جری تر شد. یک چیزی او گفت، ما به خیال یک مصلحتی حرف او را قبول کردیم، دیدیم پایش را روی آن حرف گذاشت ویک قدم آمد جلو. 

* در مقابل دشمن بین المللی باید با اراده قوی، احساس عزت، اعتماد به این ملت و با توکل به خدای بزرگ وحسن ظن به وعده الهی، راه را با نگاه صحیح وعاقلانه و مدبرانه انتخاب کرد و پیش رفت و خداوند هم برکت خواهد داد.

* توصیه اول من حضور پرشور پای صندوق رای است، ممکن است بعضی بدلیلی نخواهند از نظام اسلامی حمایت کنند، اما از کشورشان که می‌خواهند حمایت کنند.همه باید بیایند/هرکس که انتخاب شد اگر دارای رای سدید و محکم باشد بهتر میتواند مقابل دشمنان و معارضین بایستد.

* [بااشاره به مناظره ها:] کار صداوسیما در انتخابات، تهمت زنندگانی که می‌گفتند آزادی بیان نیست را خجالت زده کرد/البته بنده در زمینه آن مسائلی که آقایان مطرح کردند،مطالب و حقایقی دارم که بعدا خواهم گفت.

* در راه عزت و پیشرفت ایران،توکل به خدا اهمیت ویژه ای دارد / عده ای غافلند و در محاسباتشان کانه توکل بخدا جایی ندارد / این محاسبات مادی را مستکبران عالم بهتر از شما میکنند اما هر روز عقب میروند.

http://farsi.khamenei.ir/audio-content?id=22899

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی