یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

آنچه بهمنی گفت، آنچه طیب نیا نقل کرد

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۴ ق.ظ

آنچه بهمنی گفت، آنچه طیب نیا نقل کرد

در دو جمله زیر خوب دقت کنید:

1- «آقای بهمنی یک نکته‌ای به من گفتند اما نمی‌دانم ایشان راضی هستند این مطلب را بگویم یا خیر؛ آقای بهمنی گفتند: «من در این 6 سال تنها یک هفته رئیس‌کل بانک مرکزی بودم و آن‌هم پس از ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی بود.»[1]
2- «بنده گفته‌ام یک هفته "رئیس کلی" رفتم سرکار و ۶ سال شبانه روز کار کردم.»[2]

اولی را طیب نیا وزیر اقتصاد روحانی از بهمنی رئیس کل بانک مرکزی  احمدی‌نژاد نقل کرده و آن را استشهاد آورده برای اینکه «متاسفانه در مورد استقلال بانک مرکزی تصور نادرستی در دولتمردان وجود داشت» و دومی را بهمنی توضیح داده و گفته است:

« آقای طیب نیا این روایت را اشتباه مطرح کردند. رئیس کل بانک مرکزی در هیچ جای دنیا شبانه روزی کار نمی کند اما بنده در این چند سال شبانه روزی کار می کردم ولی در یک هفته اخیر حجم کاری ‌ام به شدت کاهش یافته بود و "رئیس کلی" به سر کار می رفتم. در ۶ سال اخیر شبانه روز می دویدم اما در یک هفته اخیر "رئیس کلی" سرکار می رفتم.»

حال شما قضاوت کنید اگر جای دو طرف ماجرا عوض شده و زمان احمدی نژاد بود، تیتر رسانه ها همین‌گونه رقم می‌خورد؟! آیا باز هم سایت الف آقای توکلی به جای «تکذیب» می‌نوشت «تصحیح»؟!!

  • قاسم بهرامیان

دولت احمدی نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی