یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

رأیی با ارزش‌تر از هزاران رأی

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۰۱ ب.ظ

رأیی با ارزش‌تر از هزاران رأی

 

شب از نیمه گذشته است، اما بعد از دیدن این مناظره خشک کروبی و رضایی، و آن فیلم کذایی دیشب کروبی، دلم را با مستند سفر دوم احمدی نژاد به خراسان جنوبی مصفا دادم. و واقعاً صفا می دهد دیدن این رابطه صمیمانه و محبت آمیز مردم محروم فلان روستای این استان با رئیس جمهورشان. بگذارید آقایان حرفهایشان را بزنند و نقاشی‌هایشان را بکشند و تئوری‌هایشان را بدهند. بگذارید توهین کنند، اصلاً مهم نیست، ما داریم صفایمان را می کنیم.

اگر فیلمش را دارید حنماً ببینید و اگر اینترنت پرسرعت دارید می توانید از سایت گروه مستند سراج دانلود کنید.

خلاصه آنکه آمدم در این وقت شب این مطلب را بنویسم تا یک جمله بگویم که:

اعتقاد راسخ دارم یک رأی آن روستایی محروم و مستضعف به احمدی نژاد از هزاران رأی دیگرانی مثل من ارزش و برکتش بیشتر است.

این، باور می خواهد و آقایان باور ندارند، چون از مردم جدا شده‌اند. آن وقت تقصیرها را یا گردن بسیج می‌اندازند و یا خوابیدنشان.

آقایان در پایتخت نشسته اند و اشک تمساح برای فقر مردم می ریزند و آن وقت احمدی نژادی را می کوبند که رفت به میان مردمی که سالها در پیچ و خم توسعه اقتصادی و سیاسی گم شده بودند و قرار بود در زیر چرخهای توسعه له شوند تا اگر یک وقتی فرصت کردند و نیازی داشتند یک سری هم به اینها بزنند.

حاج علیرضا پناهیان در انتخابات دور دوم سال 84 گفتند: «اول انقلاب "شهیدرجایی"وار عمل کردن اصلاً هنر نیست. اقتضائات اول انقلاب چیزی جز این را نمی‌پسندید»(رجوع کنید به این پست). حالا می گویم الان بعد از این چهار سال، شعار توجه به محرومین دادن و ساده زندگی کردن هنر نیست. چون دیده‌اند آن کسی که کمر به خدمت محرومین ببندد چه محبوبیتی در دلهای مردم پیدا می‌کند. و این مقاوت چهار ساله احمدی‌نژاد بود که این فرهنگ ار جا انداخت. یادمان نرفته که حتی قالیباف و لاریجانی از چه شیوه هایی برای جذب رأی استفاده می کردند.

در مستند تبلیغاتی احمدی نژاد که جمعه شب پخش شد 2 صحنه جالب و تامل برانگیز از 2 نقطه دنیا نشان داده شد:

اول آن زن جوان حاشیه محروم شهر بندرعباس بود که می‌گوید: « به این رئیس جمهور شچاع افتخار می کنیم. چون رئیس جمهوری «جرأت» کرده مستقیم در میان این مردم فقیرنشین بیاید و با آنها صحبت کند. و دوم آن زن قهرمان تنیس مقیم فرانسه است که 2 عدد راکت به احمدی نژاد هدیه کرده و با گریه شوق در جواب سوال فیلمبردار می گوید به او علاقمند است، چون به تمام جهان قدرت ایران را نشان داد و من به این افتخار می کنم.

 

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی