یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

یک جمله و یک نکته

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۸۸، ۰۸:۲۵ ب.ظ

88/11/3 – هاشمی رفسنجانی: «در شرایط فعلی، صالح ترین فرد را برای حل مشکلات فعلی، مقام معظم رهبری می دانم ... مطمئن هستم با کمک افراد معتدل از هر دو جناح موجود کشور با تدبیر رهبری مسایل موجود قابل حل و فصل است و در صورت حل مشکلات جاری، دشمنان خارجی و ضدانقلاب، مایوس خواهند شد«.


حاشیه: شاید این چندمین باری باشد که هاشمی میگوید با تدبیر رهبری مسایل موجود قابل حل است. عده ای ممکن است این سخنان را نشانه های خوبی بدانند، اما من آنچنان خوشبین نیستم. آیا هاشمی اعتقاد به فصل الخطاب بودن سخن رهبری دارد؟ اگر اینچنین است، به این حرف در 7 ماه پیش بیشتر نیاز بود یا امروز؟ چرا آن روز برخلاف نظر رهبری، در خطبه های نمازجمعه اش آن حرفها را زد؟ امیدوارم هدف از این حرفها، القای این نباشد که اگر مشکل تا امروز حل نشده و یا به این زودی حل نشد، یا افراد معتدل همکاری نمی کنند و یا اینکه رهبری تدبیر به خرج نداده است!


راستی چرا امروز که نیاز است تا عده ای با بیان شفاف مواضع خود، از آبروی خود برای نظام مایه بگذارند و از ابعاد دنیاطلبی رسوخ کرده در وجودشان دور شوند و با بیان روشن و تعیین مرزبندی ها نقش خودشان را ایفا کنند، حال بعد از ماهها سکوت و ابهام، توپ را در زمین رهبری می اندازند؟

اگر معتقد به تدبیر رهبری هستیم، تدبیر رهبری 7 ماه پیش «فصل الخطاب دانستن قانون» بود و امروز از یک طرف بر اساس «مرّ قانون» حرکت کردن مسوولین و از طرف دیگر «شفاف موضع گرفتن خواص موثر» و «تبیین حق با صراحت» است.

امروز دیگر کفایت نمی کند که کسی  در دفاع از ولایت فقیه سخنرانیهای قرّاء کند،  اما حاضر نباشد با صراحت خطای منافقان و جاهلان و فتنه انگیزان را فریاد بزند. باید نفی و اثبات را با هم داشت.

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۴)

سلام ابو زینب
به نظرم انتظاری بیش از این نباید از این فرد داشت. باز همین که ظاهرا تمکین به رهبری میکنه خودش خیلیه.
آقای هاشمی ابتدا برادری خود را ثابت کند بعد برود سراغ ارث و میراث!
ایشان میبایست از خود و خانواده شان شروع کنند و این همه شبهه را در مورد نامه کذایی، سخنان همسرشان، گندکاریهای فائزه و مهدی جواب دهند و سپس در دنبال انسان معتدل بگردند و این سوال را جواب دهند که اگر یکی از همان انسانهای معتدل یکی از عوامل آشوب ها را تحریکات فرزندان و همسر و نامه کذایی خواند ایا باز هم عدالت ایشان را قبول می کند یا نه؟
راستی اگر اشتباه نکنم یکی از شرایط رهبری عادل بودن است!!!
سلام قاسم ... کجایی خبری ازت نیست دخترت خوبه؟




علیکم السلام،
جواب احوالپرسی اتان هم باشد برای وقتی که جناب «خلبان» را شناختم!
گزارشی از روز اول هجدهمین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی