یادداشتهای قاسم بهرامیان

یادداشتهای قاسم بهرامیان
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راه ارتباطی در پیام رسانها

صفحه و کانال در پیام رسانها

صفحه در اینستاگرام

صفحه در اینستاگرام

آخرین نظرات
  • ۱۹ بهمن ۹۸، ۰۹:۲۳ - علی اصغر
    سلام
پیوندها
بایگانی

جوانانی که حجت رهبرشان می شوند

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۸۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ
در میان بیانات امیدبخش و پرنکته مقام معظم رهبری در دیدار با رهبران مقاومت فلسطین در روز 8 اسفند 88، یک فراز بسیار جالبی وجود داشت که به گمانم به دل خیلی ها نشست. وقتی این سخنان را شنیدم، پیش خود گفتم خوشا به حال آن جوانانی که «حجت» و دلیل رهبرشان برای اثبات این موضوع شدند که جوانان و ملت ما حتی این انگیزه را دارند که «با جسم و تن خودشان در عرصه فلسطین حضور داشته باشند» :

«ما در جمهورى اسلامى مسئله‌ى فلسطین برایمان یک مسئله‌ى تاکتیکى نیست، یک استراتژى سیاسى هم نیست، مسئله‌ى عقیده است، مسئله‌ى دل است، مسئله‌ى ایمان است. لذاست که بین ما و بین مردممان در این زمینه هیچ گونه فاصله‌اى وجود ندارد؛ همان قدر که ما براى مسئله‌ى فلسطین اهتمام قائلیم، مردم ما هم - آنهائى که میدانند مسئله‌ى فلسطین چیست که اکثریت عظیم ملت ما، بلکه قاطبه‌ى ملت ما هستند - همان انگیزه را دارند. و شما مشاهده میکنید در روز قدس مردم مى‌آیند در شهرهاى بزرگ، در شهرهاى کوچک، حتّى در روستاها، مثل راهپیمائى 22 بهمن - 22 بهمن یادآور و سالگرد پیروزى انقلاب ماست که یک مسئله‌ى مربوط به خود ملت و داخل کشور است - همان احساسات را به خرج میدهند؛ همان حضورى را نشان میدهند که در روز 22 بهمن نشان میدهند.

... بدانید اگر ما - ما که مسئولین کشور هستیم - جلو مردم را نمیگرفتیم، بسیارى از جوانهاى ما راه مى‌افتادند براى اینکه با جسم خودشان و با تن خودشان هم در عرصه‌ى فلسطین حضور داشته باشند. در قضیه‌ى غزه جوانهاى ما به فرودگاه رفتند، هر کار هم میکردند، نمى‌آمدند؛ با پیغام من برگشتند. اگر من پیغام نمیدادم، از فرودگاه برنمیگشتند. میگفتند ما را ببرید که ما برویم غزه؛ خیال میکردند که میتوانند خودشان را به غزه برسانند. این، انگیزه‌ى جوانهاى ماست. مسئله‌ى غزه و مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى ماست؛ مسئله‌ى اسلامى ماست؛ مسئله‌ى همه‌ى مسلمین است و وظیفه‌ى ماست. آنچه که انجام هم میدهیم، وظیفه‌ى ماست؛ بر کسى هم منت نداریم؛ وظائفمان را انجام دادیم. از خداى متعال هم میخواهیم که کمک کند، بتوانیم وظائف را انجام بدهیم.»

(بیانات در دیدار شرکت کنندگان در افتتاحیه همایش غزه - 88/12/08)

  • قاسم بهرامیان

نظرات  (۱)

  • یه بنده خدا
  • سلام خدا قوت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی